Vládnoucí členové rodů
Rod Lilie – Voda
Královna Narelia z Lilií
Moudrá a laskavá, vládne s klidnou silou. Její dotek prý uzdravuje i zlomená srdce.
Sídelní město: Jezeroběl, město z květů a vodních mostů.
-
Tituly: Paní Jezer, Ochránkyně Růstu, Družka Měsíční rosy
-
Věk: Vypadá na 35, ale o jejím skutečném věku se vedou legendy
-
Magie: Léčivá aura, vodní manipulace, schopnost vnímat emoce dotykem
-
Symbol: Bílá lilie rozkvétající nad vlnkou
-
Zvíře: Labuť jménem Sylune, její věrná společnice – zpívá, když se blíží nebezpečí
Jezeroběl
Město jako z pohádky, postavené na leknínových ostrovech.
-
Mosty z květin a živé vody, které se mění podle nálady královny.
-
Křišťálové síně s mozaikami z perleti a kapek rosy.
-
V noci město září modravým světlem, protože květiny na střechách svítí podle měsíčních cyklů.
Osobnost Narelie
-
Trpělivá, milující, ale hluboce zarmoucená z minulých válek.
-
Má silný mateřský vztah k Lioře, své dceři, i když ví, že její osud vede dál, než jen po boku koruny.
-
Ostatní vládci ji respektují, ale někteří ji považují za příliš jemnou v časech, kdy svět houstne.
Zajímavost:
Narelia jednou vyléčila starý dub, o kterém se věřilo, že je mrtvý. Když se ho dotkla, vyrašily nové větve a strom se stal součástí Moudré rady lesa – od té doby ji rod Les považuje za čestného člena.
Rod Vistárie – Vzduch
Arcimág Virellon z Vistárie
Tajemný skřítek s hlasem jako šepot větru. Stráví většinu času v meditaci mezi oblaky.
Sídelní věž: Vířivé koruny – věž z levitujících lián a květů.
-
Tituly: Mistr Větru, Šepot Spánku, Strážce Okvětní Rovnováhy
-
Věk: Neznámý. Vypadá mlád, ale mluví, jako by pamatoval vznik hvězd.
-
Magie: Ovládá proudy vzduchu, dokáže číst myšlenky skrze dech, umí vstupovat do snů jiných bytostí.
-
Symbol: Popínavý květ v kruhu větru, tři lístky tvořící spirálu
-
Zvíře: Motýlí drak jménem Aethryl – stvoření z éteru a pylu, téměř neviditelné
Osobnost Virellona
-
Téměř nikdy nemluví nahlas – jeho myšlenky přicházejí jako vítr do mysli těch, kdo mu naslouchají.
-
Říká se, že když někoho pohladí vítr v bezvětří, nese pozdrav od Virellona.
-
Má hluboký smysl pro rovnováhu a krásu – je znechucen násilím, ale dokáže se bránit silou, která umlčí celé bojiště.
-
Věří, že každý zvuk má své místo v tichu – a že svět lze opravit, když pochopíme hudbu jeho proudění.
Vířivé koruny – Věž mezi nebesy
-
Umístění: Na samém vrcholu Mlžných kopců, často zahalena oblačností a kouzelným pylovým oparem.
-
Struktura: Věž je spletena z živých lián Vistárie, které levitují v prstencích kolem neviditelného jádra.
-
Květiny se pohybují podle větru – celý komplex je v neustálém, tichém tanci.
-
Vchod se neotevře běžnou cestou – je třeba vyslovit svůj nejhlubší sen.
Věže obsahují:
-
Komnatu větrného snění – místo, kde se setkávají skřítčí sny a tvoří vize.
-
Archiv šeptavých svitků – stará moudrost zapsaná v pylu, čitelná jen při zpěvu.
-
Nekonečné schodiště – stoupá i klesá podle myšlenek návštěvníka.
Virellon při rituálech tančí pomalu ve vzduchu, vznáší se mezi květy a tvoří vzory z pylu, které pak začnou zářit. Každý vzor je věštbou, a některé z nich se prý nikdy nerozplynou – jako připomínka budoucnosti, která se ještě nestala.
Rod Hvězdy – Éter
Princezna Selyra z Hvězd
Mladičká, ale nadaná prorokyně. Mluví ve verších a slyší šepoty vesmíru.
Sídelní chrám: Hvězdná výšina – zářící observatoř v koruně stromu.
• Tituly: Dědička Světla, Mluvčí Komety, Hvězdná Dívka
• Věk: Vypadá na 17–18 let, ale její duše je prý starší než některé hvězdy
• Magie:
• Slyší šepoty vesmíru, i když nikdo jiný neslyší nic
• Vidí hvězdné linie – ne čas, ale možnosti
• Mluví ve verších, které často mají prorocký význam
• Symbol: Hvězda s vnitřním kruhem – „oko světla“
• Zvíře: Soví mládě jménem Nyxari, s očima, které odrážejí noční oblohu
Osobnost Selyry
• Tichá, zasněná, ale s pohledem, který „vidí skrz“
• Přirozená empatie – neodsuzuje, jen ukazuje
• Je považována za příliš mladou na vládu, ale její vize mění rozhodnutí celého rodu
• Nosí plášť posetý třpytkami, který se mění podle fáze měsíce
Hvězdná výšina – chrám korun nebe
• Umístění: V koruně prastarého stromu, jehož listy září stříbřitým světlem
• Stavba: Z živého dřeva a krystalů, propletená s oblohou
• Funkce:
• Slouží jako observatoř, svatyně i škola pro proroky
• Každá věžička se otáčí podle pohybu planet
• Uvnitř visí zvonkohry z hvězdného skla, které zvoní jen při osudových chvílích
• Komnaty:
• Síň Hvězdného zpěvu – když Selyra zpívá, strop svítí podle slov
• Komnata Věčného výhledu – skleněná podlaha, skrz niž vidíš minulost i možné budoucnosti
• Nefritový kruh – místo, kde se rod Hvězdy radí s proroctvími
Zajímavost:
Když byla Selyra malá, spadla z výšiny během hvězdného deště – a místo aby zemřela, se rozsvítila a zůstala levitovat ve vzduchu, dokud ji matka nezachytila. Od té doby věří, že je „poslankyní nebe“.
Rod Draci – Oheň
Králeth Varnax z Draků
Válečník v ohnivé zbroji, chrání rod čestně a přísně. V jeho krvi koluje dračí žár.
Sídelní pevnost: Rudá hnízda – skalní sídlo v sopečné kotlině.
• Tituly: Dračí štít, Vládce plamene, Krvavý ochránce
• Věk: Vypadá na 40–50 let, ale jeho věk skrývá zkušenosti mnoha válek
• Magie:
• V jeho žilách koluje dračí krev – může dýchat plamen a přivolat ohnivou bouři
• Jeho zbroj je žhavá – nikdo se ho nesmí dotknout bez popálení
• Ovládá magii zuřivosti – dokáže posílit svou i cizí sílu v boji
• Symbol: Dračí hlava obtočená plamenem
• Zvíře: Ohnivý červ jménem Thurnak – ještěr s rudou kůží a očima jako roztavené zlato
Osobnost Varnaxe
• Tvrdý, přísný, ale hluboce čestný
• Nepřipouští slabost, ale chrání své poddané jako otec vlastní mláďata
• Jeho slovo má váhu kovadliny – nikdy neodvolá rozkaz, nikdy nelže
• Občas má výbuchy hněvu, při kterých se prý rozžhaví i země pod ním
Rudá hnízda – sídlo ohně a síly
• Umístění: V jámě staré sopky, stále částečně aktivní
• Stavba: Budovy vytesané přímo do černého kamene, stěny žhnou slabým rudým světlem
• Obrana:
• Mosty z obsidiánu, které lze spustit do lávových trhlin
• Kamenní strážci – sochy draků, které se probouzejí, když zazní válečný zpěv
• Komnaty:
• Síň rudého dechu – místo, kde se scházejí vůdci rodu
• Kovárna krve – kováři zde taví zbraně z magmatu a dračí kosti
• Síň popela – Varnaxovo soukromé místo, kde mluví s duchy padlých draků
Zajímavost:
Varnax v mládí prý zkrotil divokého dračího mláděte tím, že sám vstoupil do ohně a odmítl ustoupit bolesti. Když z ohně vyšel živý, drak se mu uklonil – a od té doby je jeho krev „požehnána“.
Rod Kočky – Stín
Lady Myrr z Koček
Tichá, elegantní, záhadná. Nikdo nikdy neví, co plánuje. Zmizí dřív, než promluví.
Útočiště: Stínosvit – město v korunách stromů, skryté v iluzích.
• Tituly: Tvář stínu, Královna ticha, Oko noci
• Věk: Nikdo přesně neví – vypadá vždy jinak, podle toho, kdo se dívá
• Magie:
• Mistrovství v iluzích a neviditelnosti
• Umí promlouvat beze slov – myslí, pohledem, šepotem větru
• Dokáže se rozplynout ve stínu nebo změnit podobu
• Symbol: Kočičí oko se třemi tečkami – pro vidění, slyšení a mlčení
• Zvíře: Kočka s černou a bílou srstí jménem Nex – má dvě duše a mizí ve chvíli, kdy se na ni zadíváš
Osobnost Lady Myrr
• Elegantní, neuchopitelná, klidná
• Vždy ví víc, než říká – a říká méně, než si myslíš
• Má přirozenou autoritu – skřítci i z jiných rodů se jí klanějí ze strachu i respektu
• Její smích je vzácný – ale když zazní, znamená to začátek něčeho nového… nebo konce
Stínosvit – město v korunách a iluzích
• Umístění: V korunách prastarých stromů v hlubokém lese, který není na mapách
• Stavba: Domy spletené z lián a tmavého dřeva, které mění tvar podle úhlu pohledu
• Skrytost:
• Město nelze najít, pokud vás samo nezavolá
• Iluze zakrývají vše – i obyvatele samotné
• Funkce:
• Slouží jako útočiště pro špehy, vědmy a zbloudilé duše
• Zde se tvoří tajné dohody, zakázaná kouzla a úmluvy šeptané jen ve tmě
Významná místa:
• Síň šeptaných dohod – místo, kde se nedává slovo, ale stín
• Můstek mlhy – spojuje dvě části města, ale existuje jen při měsíčním svitu
• Komnata neviditelné krve – kde se vypráví příběhy těch, co nikdy nebyli zaznamenáni
Zajímavost:
Říká se, že Lady Myrr byla kdysi smrtelná dívka, která se ztratila v lese. Mluvila se stíny, přijala jejich jména a stala se jedním z nich. Od té doby není živá ani mrtvá, ale přítomná všude, kde padá stín.
Rod Les – Země
Starosta Grumbar z Lesa
Statný, zemitý skřítek. Je spíše ochránce než panovník – vládne radou, ne rozkazem.
Sídelní strom: Kořenobrán – prastarý dub uprostřed lesa.
-
Tituly: Strážce Kořenů, Hlas Hloubky, První mezi Rovnými
-
Věk: Vypadá na 60, ale je nejasné, zda roste spolu se stromem, kterému slouží
-
Magie:
-
Ovládá hlubokou zemitou magii – umí rozhýbat skály, uklidnit půdu, promluvit ke stromům
-
Jeho dech může oživit suchý list, jeho hlas utiší rozbouřený les
-
Vytváří obranné štíty z kořenů a lián
-
-
Symbol: Oboustranný dubový list – polovina zelená, polovina zhnědlá
-
Zvíře: Pradávný jelen jménem Tharn, porostlý mechem – nosí parohy jako větvoví a mluví v hromu
Osobnost Grumbara
-
Klidný, důsledný, pevný jako kámen
-
Mluví pomalu, ale každé jeho slovo má váhu století
-
Věří, že „rychlost je nemoc vody, hloubka je ctnost kamene“
-
Místo rozkazování raději vyslýchá rady starších stromů, zvířat i obyčejných skřítků
Kořenobrán – sídelní strom a centrum moudrosti
-
Umístění: Uprostřed Pralese Dýmu, na místě, kde se sbíhají všechny lesní stezky
-
Podoba:
-
Obrovský, tisíce let starý dub s kořeny hluboko pod zemí a větvemi sahajícími nad mlhu
-
V kmeni stromu jsou přirozené síně a chodby, ve kterých se nachází rady, doupata, knihovny z lišejníků
-
Na větvích hnízdí moudří tvorové, kteří pomáhají rozhodovat – sovy, šeptající špačci, mluvící lišky
-
Významná místa v Kořenobránu:
-
Srdcová komnata – místo, kde Grumbar rozmlouvá se stromem
-
Kruh hlíny – místo, kde se schází Rada listí (vlivní zástupci rodu Les)
-
Kořenová síň – knihovna vyrytá přímo do živých kořenů, každá kniha je živá a voní podle obsahu
Zajímavost:
Grumbar spí dvakrát do roka – vždy, když strom shodí listí nebo vyraší nový. Během těchto dní říká, že „les mluví hlasitěji, když já mlčím.“
Rod Crocus – Led
Vladyka Eirvon z Crocusu
Chladný a přesný. Jeho slova jsou vždy dobře volena a srdce zůstává zaledněné.
Sídelní město: Ledová stuha – město z křišťálového ledu a mrazivých květin.
-
Tituly: Pán Mrazu, Hlas Ticha, Ledový Vládce
-
Věk: Neznámý, ale zdá se být nedotčen časem
-
Magie:
-
Ovládá magii ledu, času a čistoty
-
Dokáže zastavit pohyb kapky vody v letu, zmrazit kouzlo v polovině jeho tvoření
-
Jeho přítomnost tlumí emoce – v jeho blízkosti vše zpomaluje a tiší
-
-
Symbol: Sněhová vločka s šesti ostrými hroty ve tvaru okvětních lístků
-
Zvíře: Ledový jestřáb Frayn – létá beze stínu a má zrak, který vidí pravdu i skrz lež
Osobnost Eirvona
-
Formální, klidný, nelítostně přesný
-
Nikdy nezvyšuje hlas, a přesto jej všichni poslouchají
-
Jeho rozhodnutí jsou chladná, ale spravedlivá
-
Věří, že cit je slabost – ale jeho oči občas mluví jiným jazykem
-
Říká se, že nikdy nebrečel – ani jako dítě
Ledová stuha – město z ticha a krystalů
-
Umístění: Na zamrzlé pláni mezi horskými štíty, kde slunce jen zřídka pronikne
-
Stavba:
-
Město je vytesáno do ledových vrstev, které nikdy netají
-
Budovy září stříbrně, když svítí měsíc, a modře ve dne
-
-
Zvláštnosti:
-
Vzduch je zde téměř nehybný – ticho je součástí architektury
-
Květiny z mrazu vyrůstají ze střech a zdí – jsou živé a zpívají, když vane severní vítr
-
Významná místa:
-
Zrcadlový dvůr – ledové nádvoří, kde stěny odrážejí nejen postavu, ale i pravdu
-
Síň třpytu – jednací síň, kde slova visí v mrazu, dokud nejsou dokončena
-
Jezero ticha – zrcadlová plocha ledu, která se nikdy nepohne. Kdo se v něm odrazí, uvidí svou nejchladnější podobu
Zajímavost:
Eirvon prý kdysi miloval – ale jeho láska byla zrazená a navždy zmražená v Krystalu lítosti, který teď visí v jeho trůnním sále. Říká se, že kdo se ho dotkne, ucítí všechna jeho nevyřčená slova.
Rod Růže – Oheň/Srdce
Královna Rosamira z Růže
Vášnivá a charismatická. Vládne srdcem a plamenem, dokáže rozohnit i uklidnit.
Sídelní palác: Trnový chrám – dům lásky, růží a ochranných kouzel.
-
Tituly: Ohnivé srdce, Paní Trnů, Růžová plamenice
-
Věk: Vypadá na 30–35 let, ale každá růže, která kdy vykvetla v chrámu, nese její jméno
-
Magie:
-
Ovládá plameny spojené s emocemi – čím silnější cit, tím silnější oheň
-
Umí číst city jiných, manipulovat s vášní, vztekem i radostí
-
Její polibek prý zanechává růžový žár na duši
-
Symbol: Růže v plameni, z níž stoupá srdcová jiskra
-
Zvíře: Liška jménem Velura, s rudou srstí a očima jako žhavé uhlíky – vidí lež a chrání pravdu
Tituly: Ohnivé srdce, Paní Trnů, Růžová plamenice
Věk: Vypadá na 30–35 let, ale každá růže, která kdy vykvetla v chrámu, nese její jméno
Magie:
-
Ovládá plameny spojené s emocemi – čím silnější cit, tím silnější oheň
-
Umí číst city jiných, manipulovat s vášní, vztekem i radostí
-
Její polibek prý zanechává růžový žár na duši
Symbol: Růže v plameni, z níž stoupá srdcová jiskra
Zvíře: Liška jménem Velura, s rudou srstí a očima jako žhavé uhlíky – vidí lež a chrání pravdu
Osobnost Rosamiry
-
Výřečná, dramatická, milující… a nebezpečně přesvědčivá
-
Věří, že vláda srdcem je silnější než mečem – ale pokud je třeba, bojuje bez zaváhání
-
Její emoce jsou jako poryv vichru s plamenem – dokážou zahřát i spálit
-
V jejím pohledu je radost i bolest, někdy ve stejný okamžik
Výřečná, dramatická, milující… a nebezpečně přesvědčivá
Věří, že vláda srdcem je silnější než mečem – ale pokud je třeba, bojuje bez zaváhání
Její emoce jsou jako poryv vichru s plamenem – dokážou zahřát i spálit
V jejím pohledu je radost i bolest, někdy ve stejný okamžik
Trnový chrám – palác z růží a magie srdce
-
Umístění: Na rozhraní údolí a ohnivých skal, kde květy nikdy nezvadnou
-
Stavba:
-
Palác spletený z živých růžových keřů, které se samy obnovují
-
Růže rostou i uvnitř – zdi jsou z láskyplného živého kamene, co mění barvu podle nálady obyvatel
-
Plameny tančí na svícnech z trnů, aniž by pálily
-
Kouzelná ochrana:
-
Chrám nelze napadnout, dokud je v něm skutečná láska
-
V noci je obklopen růžovým ohnivým kruhem, který odráží nenávist
Umístění: Na rozhraní údolí a ohnivých skal, kde květy nikdy nezvadnou
Stavba:
-
Palác spletený z živých růžových keřů, které se samy obnovují
-
Růže rostou i uvnitř – zdi jsou z láskyplného živého kamene, co mění barvu podle nálady obyvatel
-
Plameny tančí na svícnech z trnů, aniž by pálily
Kouzelná ochrana:
-
Chrám nelze napadnout, dokud je v něm skutečná láska
-
V noci je obklopen růžovým ohnivým kruhem, který odráží nenávist
Významná místa:
-
Síň šarlatového objetí – trůnní místnost, kde každé rozhodnutí je podpořeno srdcem
-
Zahrada hořících růží – místo meditace, učení a námluv
-
Komnata třetího plamene – tajné místo, kde Rosamira skladuje láskyplné, ale nebezpečné kouzla
Síň šarlatového objetí – trůnní místnost, kde každé rozhodnutí je podpořeno srdcem
Zahrada hořících růží – místo meditace, učení a námluv
Komnata třetího plamene – tajné místo, kde Rosamira skladuje láskyplné, ale nebezpečné kouzla
Zajímavost:
Říká se, že Rosamira měla jednou srdce rozdělené mezi skřítka z Tulipánu a válečníka z Draků. Z této vnitřní roztržky vznikl Plamen věčného rozporu – růžový oheň, který hoří v chrámu dodnes a nikdy neuhasne.
Rod Dahlia – Temnota
Vévodkyně Nyxa z Dahlie
Znalá tajemství smrti i paměti. Vládne s klidem pohřebního soumraku.
Sídelní síň: Tichá hloubka – podzemní sídlo plné světélkujících květů.
-
Tituly: Paní Hlubin, Strážkyně Posledního Dechu, Poutnice Temné Pěšiny
-
Věk: Vypadá na 25, ale pamatuje si zrod Avunie… nebo to alespoň tvrdí
-
Magie:
-
Ovládá magii paměti, zapomnění a smrti
-
Dokáže vyvolat vzpomínky ze stínů – i ty, které už nikdo nechce vidět
-
Její květy dokážou ukrýt duši, obnovit ji nebo navždy umlčet
-
Symbol: Temně fialová jiřina s černým středem – obtočená vlákny stínu
-
Zvíře: Noční netopýr jménem Erisel – s průsvitnými křídly a hlasem, který slyší jen mrtví
Tituly: Paní Hlubin, Strážkyně Posledního Dechu, Poutnice Temné Pěšiny
Věk: Vypadá na 25, ale pamatuje si zrod Avunie… nebo to alespoň tvrdí
Magie:
-
Ovládá magii paměti, zapomnění a smrti
-
Dokáže vyvolat vzpomínky ze stínů – i ty, které už nikdo nechce vidět
-
Její květy dokážou ukrýt duši, obnovit ji nebo navždy umlčet
Symbol: Temně fialová jiřina s černým středem – obtočená vlákny stínu
Zvíře: Noční netopýr jménem Erisel – s průsvitnými křídly a hlasem, který slyší jen mrtví
Osobnost Nyxy
-
Tichá, hluboká, znepokojivě klidná
-
Má pohled, který vidí minulost skrytou za očima
-
Nemluví často, ale její slova se pamatují – jsou jako noční déšť: chladné, ale očistné
-
Její přítomnost uklidňuje i znepokojuje zároveň – je jako sen, který si nechceš pamatovat, ale ani zapomenout
Tichá, hluboká, znepokojivě klidná
Má pohled, který vidí minulost skrytou za očima
Nemluví často, ale její slova se pamatují – jsou jako noční déšť: chladné, ale očistné
Její přítomnost uklidňuje i znepokojuje zároveň – je jako sen, který si nechceš pamatovat, ale ani zapomenout
Tichá hloubka – sídelní síň mezi kořeny a tichem
-
Umístění: Pod povrchem lesa, hluboko v jeskyních pod Prastarým Kořenem
-
Stavba:
-
Sál vytesaný do černého kamene s krystaly, které září v rytmu dechu přítomných
-
Světélkující květy Dahlie rostou ze stěn a stropů – jejich svit ukazuje, kdo je vítán… a kdo ne
-
Chodby se mění podle nálady sídla – ztratit se je velmi snadné
Umístění: Pod povrchem lesa, hluboko v jeskyních pod Prastarým Kořenem
Stavba:
-
Sál vytesaný do černého kamene s krystaly, které září v rytmu dechu přítomných
-
Světélkující květy Dahlie rostou ze stěn a stropů – jejich svit ukazuje, kdo je vítán… a kdo ne
-
Chodby se mění podle nálady sídla – ztratit se je velmi snadné
Významná místa:
-
Komnata nevyřčených slov – kde visí slova mrtvých ve vzduchu jako světelné slzy
-
Zrcadlový stín – hladina černé vody, která ukazuje pravou podobu každého
-
Krypta paměti – podzemní zahrada, kde každá květina je vzpomínka jednoho života
Komnata nevyřčených slov – kde visí slova mrtvých ve vzduchu jako světelné slzy
Zrcadlový stín – hladina černé vody, která ukazuje pravou podobu každého
Krypta paměti – podzemní zahrada, kde každá květina je vzpomínka jednoho života
Zajímavost:
Nyxa nosí náhrdelník z vlasů a stužek svých předků – každý pramen symbolizuje duši, kterou doprovodila na druhou stranu. Říká se, že až poslední stuha zbledne, skončí i její cesta v tomto světě.
Rod Tulipán – Světlo
Arcivévoda Alion z Tulipánu
Veselý, milovaný, nositel jara. Šíří radost a uzdravuje smíchem.
Sídelní město: Sluneční okvěty – barevná metropole otevřených srdcí.
Tituly: Zářící smíšek, Syn Slunce, Tanečník jara
-
Věk: Vypadá na 25 let, i když jeho oči prozrazují mnohem hlubší moudrost
-
Magie:
-
Ovládá světelnou a emocionální magii – jeho smích může léčit
-
Když zpívá, rozkvétají květiny kolem něj
-
Dokáže zastavit hádku jediným pohledem nebo dotekem
-
Jeho slzy prý zanechávají za sebou zlaté pylové stopy
-
-
Symbol: Zlatý tulipán s paprsky místo stonku
-
Zvíře: Kolibřík jménem Zinnia – drobný, zářivě zlatý tvor, který pije smích ze vzduchu
Osobnost Aliona
-
Bezstarostný, vtipný, dobrosrdečný
-
Všichni ho milují – děti, květiny, zvířata i stíny, které se v jeho přítomnosti rozplývají
-
Má schopnost nalézt světlo i v těch nejtemnějších chvílích
-
Přesto se občas večer ztrácí mezi květy – a ti nejbližší vědí, že i slunce má stíny
Sluneční okvěty – město otevřených srdcí a jarní magie
-
Umístění: Na slunečných svazích, kde den trvá déle než noc
-
Stavba:
-
Město z domů ve tvaru květinových pupenů, které rozvíjejí střechy podle počasí
-
Ulice dlážděné okvětními lístky, které se samy čistí ranní rosou
-
Každý dům má vlastní barvu duše – květiny na fasádách reagují na nálady obyvatel
-
Významná místa:
-
Náměstí Smíchu – kde se každý den tančí a hraje
-
Skleník slunce – chrám radosti, plný vůní a světel
-
Srdce okvětní fontány – legendární místo, kde prý první tulipán promluvil
Zajímavost:
Alion se narodil za východu slunce při prvním rozkvětu sezóny, a od té doby ho květiny vždy poznají a sklánějí se k němu. Říká se, že kdyby se někdy přestal smát, slunce by nepřišlo dalšího dne.
Komentáře
Okomentovat